Ваш кошик порожній!
У липні цього року дебютувало шосте покоління Opel Astra у кузові хетчбек. Тепер сімейство поповнилося універсалом.
У машин єдина особа з так званим «візором» і світлодіодними фарами Matrix, а ось задня частина – так само як і габарити – відрізняються. Довжина, ширина та висота новинки: 4640, 1860 та 1480 мм відповідно. Колісна база складає 2730 мм. І це значно більше, ніж у хетчбека (2675 мм). Щодо багажника, його обсяг варіюється від 608 до 1634 літрів (у попередника 540-1630 літрів). Гібридна версія трохи менш містка: через необхідність розміщення акумуляторної батареї сумкам залишаються лише 548 літрів у п'ятимісній конфігурації та 1574 літри – якщо скласти другий ряд.
На всіх модифікаціях універсала двері багажного відділення можуть відчинятися і закриватися безконтактно - достатньо провести ногою під бампером. А версіям без гібридної довіски належить ще й Intelli-Space – рівень підлоги, що регулюється по висоті. Це фірмове ноу-хау також забезпечує прямий доступ до комплекту для ремонту шин та аптечки безпосередньо із заднього ряду сидінь.
Салон оснащений повністю цифровим кокпітом Pure Panel із парою 10-дюймових дисплеїв. Однак частина функцій все ж таки «повісили» на фізичні кнопки. В активі машини є підтримка Apple CarPlay і Android Auto, проекційний дисплей, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, система напівавтономного водіння Intelli-Drive 2.0 і функція розпізнавання дорожніх знаків.
Як і хетч, Sports Tourer базується на платформі EMP2, яку ділить із Peugeot 308 та 308 SW. Таким чином, технічно Astra більше не пов'язана з концерном General Motors. З переходом на нову архітектуру зросла і жорсткість кузова на кручення.
Віддача негібридних модифікацій коливається від 110 до 130 л. Зокрема, 1,2-літрова бензинова «турботрійка» має два ступені форсування – 110 та 130 сил. Півторалітровий 4-циліндровий турбодизель видає 130 "коней". Привід лише передній, а стандартну шестиступінчасту механіку можна замінити восьмиступінчастим автоматом (недоступний для 110-сильного варіанта).
Щодо двох гібридів вони з'являться на ринку не відразу. Обидва поєднують 1,6-літрову бензинову «турбочетвірку» та електродвигун, який живиться від батареї на 12,4 кВтг. Сумарна віддача – 180 та 225 л.с. Запас ходу електрикою поки не розкритий, але можна говорити приблизно про 60 км.