Представлений новий універсал Opel Astra

У липні цього року дебютувало шосте покоління Opel Astra у кузові хетчбек. Тепер сімейство поповнилося універсалом.

У машин єдина особа з так званим «візором» і світлодіодними фарами Matrix, а ось задня частина – так само як і габарити – відрізняються. Довжина, ширина та висота новинки: 4640, 1860 та 1480 мм відповідно. Колісна база складає 2730 мм. І це значно більше, ніж у хетчбека (2675 мм). Щодо багажника, його обсяг варіюється від 608 до 1634 літрів (у попередника 540-1630 літрів). Гібридна версія трохи менш містка: через необхідність розміщення акумуляторної батареї сумкам залишаються лише 548 літрів у п'ятимісній конфігурації та 1574 літри – якщо скласти другий ряд.

На всіх модифікаціях універсала двері багажного відділення можуть відчинятися і закриватися безконтактно - достатньо провести ногою під бампером. А версіям без гібридної довіски належить ще й Intelli-Space – рівень підлоги, що регулюється по висоті. Це фірмове ноу-хау також забезпечує прямий доступ до комплекту для ремонту шин та аптечки безпосередньо із заднього ряду сидінь.

Салон оснащений повністю цифровим кокпітом Pure Panel із парою 10-дюймових дисплеїв. Однак частина функцій все ж таки «повісили» на фізичні кнопки. В активі машини є підтримка Apple CarPlay і Android Auto, проекційний дисплей, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, система напівавтономного водіння Intelli-Drive 2.0 і функція розпізнавання дорожніх знаків.

Як і хетч, Sports Tourer базується на платформі EMP2, яку ділить із Peugeot 308 та 308 SW. Таким чином, технічно Astra більше не пов'язана з концерном General Motors. З переходом на нову архітектуру зросла і жорсткість кузова на кручення.

Віддача негібридних модифікацій коливається від 110 до 130 л. Зокрема, 1,2-літрова бензинова «турботрійка» має два ступені форсування – 110 та 130 сил. Півторалітровий 4-циліндровий турбодизель видає 130 "коней". Привід лише передній, а стандартну шестиступінчасту механіку можна замінити восьмиступінчастим автоматом (недоступний для 110-сильного варіанта).

Щодо двох гібридів вони з'являться на ринку не відразу. Обидва поєднують 1,6-літрову бензинову «турбочетвірку» та електродвигун, який живиться від батареї на 12,4 кВтг. Сумарна віддача – 180 та 225 л.с. Запас ходу електрикою поки не розкритий, але можна говорити приблизно про 60 км.

BMW представила свій новий флагман
Попередній пост
BMW представила свій новий флагман
Наступний пост
Dacia Jogger виявився дорожчим за Duster
Dacia Jogger виявився дорожчим за Duster

Коментарі (5)

Напишіть коментар

Меню
Мова
Валюта